tisdag 8 december 2009

Stephanie Mayer: Så länge i båda andas

Stephanie Mayer föddes i Hartford, connecticut. Hon var äldst av 6 barn.
Hon har skrivigt böckern i Twilight-sagan och filmen New moon (2) har haft premiär på bio för
inte så änge sedan.
Hon har också skrivigt boken ''genom dina ögon'' som inte är en av twilight böckerna.


Bella önskar att Edward ska bita henne men hans ända villkor är att de ska gifta sig.
På smekmånaden bor det på den lilla ön Isla Esme utanför Brasilien.
Efter resan börjar Bella blir sjuk och illamående.
Volturi får reda på deras helmighet och Bella och Edward gör allt för att
skydda den de älskar mest.

3 kommentarer:

  1. Jag har också läst den , jag tycker den är den bästa av twighight bökerna.

    SvaraRadera
  2. Jag har också läst dem alla tre. Jättespännande är de, fast jag tycker nog bäst om den första.

    SvaraRadera
  3. jag älskar denna boken <3 den är bäst i serien

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.